قراردادها

قرارداد کامل با سامانه مخصوص تنظیم و به متقاضی ارسال می گردد.

سیستم مدیریت قراردادهای ثبت برند

ایجاد، مدیریت، ذخیره و جستجو در قراردادهای ثبت علامت تجاری
مرکز تخصصی دکتر کایزن

شماره ثبت 273325

ثبت شرکت ها | مشاوره مالیاتی و توسعه کسب و کار

بمدیریت دکتر جواد رنجبری

09149311955 – 09201360692

پر کردن خودکار اطلاعات
قرارداد ارائه خدمات ثبت برند (علامت تجاری)
شماره قرارداد:
تاریخ تنظیم:

موضوع قرارداد عبارت است از ارائه خدمات مشاوره، تنظیم، پیگیری، ثبت و انجام کلیه امور مربوط به ثبت برند (علامت تجاری) از طرف مجری به نمایندگی از کارفرما، طبق طرح سوم – خدمات جامع انتخاب شده از میان طرح‌های زیر:
مشخصات طرفین قرارداد
کارفرما:
نام و نام خانوادگی / نام شرکت:
شماره ملی / شناسه ملی:
کد پستی:
شماره تماس:
نشانی:
مجری:
نام و نام خانوادگی:
شماره ملی:
کد پستی:
شماره تماس:
نشانی:

از این پس در این قرارداد به ترتیب “کارفرما” و “مجری” و مشترکاً “طرفین” نامیده می‌شوند.
ماده ۱ – موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از ارائه خدمات مشاوره، تنظیم، پیگیری، ثبت و انجام کلیه امور مربوط به ثبت برند (علامت تجاری) از طرف مجری به نمایندگی از کارفرما، طبق طرح انتخابی وی از میان طرح‌های زیر:
طرح انتخابی: طرح سوم – خدمات جامع
طرح اول – خدمات پایه
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان به ازای هر طبقه

ارسال اولیه اظهارنامه در سامانه مالکیت صنعتی
بدون مشاوره، پیگیری یا اطلاع‌رسانی وضعیت پرونده
بدون دفاع، لایحه، اعتراض یا پاسخ به رفع نقص
پیگیری پرونده و پرداخت هزینه ها و تنظیم درخواست ها و لوایح برعهده کارفرما می باشد.
توصیف علامت توسط کارفرما صورت می گیرد

طرح دوم – خدمات استاندارد
۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان به ازای هر طبقه

ثبت اظهارنامه
پیگیری پرونده تا دریافت ابلاغیه تأیید
اطلاع‌رسانی کلیه ابلاغیه‌ها به کارفرما
.
نصف اول قرارداد پرداخت و باقیمانده درصورت تایید کارشناس ودریافت ابلاغیه پرداخت می شود .
اهزینه های دولتی طبق اعلام سامانه توسط کارفرما پرداخت می شود.
درصورت عدم اقدام درزمان مقرر توسط کارفرما،درخواست خودکارردمی گردد وهیچ هزینه ای عودت نمی گردد
تنظیم لوایح توسط کارفرما صورت می گیرد و درخواست با نظر کارفرما ارسال می گردد

طرح سوم – خدمات جامع
تا دو طبقه: ۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
هر طبقه اضافی: ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

شروع فوری پرونده پس از تکمیل مدارک
مشاوره تخصصی، اصلاح طرح یا متن برند در صورت نیاز
پیگیری مستمر تا اعلام نتیجه نهایی
درصورت نیاز طرح های ساده به صورت رایگان طراحی می شود.
تنظیم و ارسال لوایح و دفاعیات
ارسال رفع نقص و جواب به درخواست های کارشناس
مشاوره و استعلام اولیه به صورت رایگان

محاسبه جزئی هزینه‌ها
فیش ارسال درخواست: تومان
پیگیری و تایید دفترخانه: تومان
حق الثبت: تومان
آگهی الکترونیکی: تومان
سایر هزینه‌ها: تومان
جمع هزینه‌های دولتی: 0 تومان
توجه:

در صورت ارسال پرونده به کمیسیون، هزینه‌های مربوطه جداگانه محاسبه و طی فاکتور الحاقی ارسال می‌گردد شامل:
– هزینه دولتی کمیسیون
– هزینه تنظیم لایحه و ثبت اعتراض
– هزینه شرکت در جلسه دفاعی
محاسبه نهایی هزینه‌ها
تعداد طبقات:
طرح انتخابی:
هزینه خدمات: …………….تومان
هزینه‌های دولتی: ………….. تومان
هزینه کل قرارداد: ………….. تومان
ماده ۲ – مدت قرارداد

مدت قرارداد از تاریخ امضاء تا اعلام نتیجه نهایی توسط اداره ثبت علائم تجاری معتبر است.

تبصره ۱: تأخیر ناشی از بروکراسی اداری، تعطیلات، اختلال سامانه‌ها یا فورس ماژور موجب تمدید مدت قرارداد است و مسئولیتی متوجه مجری نمی‌باشد.
ماده ۳ – هزینه‌ها و نحوه پرداخت

۳-۱. کلیه مبالغ درج‌شده علی‌الحساب بوده و در صورت تغییر تعرفه‌ها توسط مراجع رسمی، کارفرما موظف به پرداخت مابه‌التفاوت است.

۳-۲. هزینه‌های دولتی و مالیاتی بر عهده کارفرما است.

۳-۳. در صورت تأخیر در پرداخت، مجری حق دارد خدمات را تا زمان تسویه کامل متوقف یا قرارداد را فسخ نماید.

۳-۴. پرداخت وجه صرفاً به حساب‌های رسمی ذکرشده در ماده ۹ معتبر خواهد بود.

۳-۵. در صورت ارسال پرونده به کمیسیون، هزینه‌های مربوطه شامل هزینه دولتی کمیسیون، تنظیم لایحه و ثبت اعتراض، و شرکت در جلسه دفاعی جداگانه محاسبه و طی فاکتور الحاقی ارسال می‌گردد.
ماده ۴ – تعهدات کارفرما

ارائه کامل و صحیح مدارک، اطلاعات و وکالتنامه‌های لازم
تسویه کامل هزینه‌ها قبل از تحویل نهایی نتیجه کار
تأیید صحت مدارک و پذیرش کلیه مسئولیت‌های قانونی مرتبط
در صورت انصراف از قرارداد، پرداخت ۵۰٪ مبلغ کل قرارداد به عنوان خسارت الزامی است
کارفرما حق فسخ یک‌طرفه قرارداد را ندارد
درصورت عدم تهیه مدارک، عدم احراز شرایط یاعدم اجرایت عهدات توسط کارفرما ، مجری می تواندقرارداد را به صورت یکطرفه فسخ نماید. در اینصورت کارفرما متعهد است کلیه مبلغ قرارداد را به همراه کلیه هزینه های انجام شده پرداخت نمایدو حق هرگونه ادعا واعتراضی را از خود سلب می نماید

ماده ۵ – تعهدات و اختیارات مجری

اجرای دقیق موضوع قرارداد طبق طرح انتخابی
اطلاع‌رسانی روند کار از طریق پیامک، تماس یا واتساپ
حفظ اسرار و اطلاعات کارفرما
در صورت رد درخواست توسط مراجع رسمی، مجری تنها موظف به ارائه مستندات اقدامات انجام‌شده است و مسئولیتی در قبال نتیجه ندارد
در صورت بروز اختالل در سامانه های دولتی،قطعی اینترنت یابروز هرگونه مشکل فنی(سیستمی)و فورس ماژوراز کنترل مجری خارج، که منجر به تاخیریاعدم امکان پیگیری شود، مجری مسئولیتی نخواهد داشت.در صورت رد درخواست توسط مراجع ذیصلاح به هر دلیلی،پس از انجام کامل خدمات توسط مجری،هزینه های خدمات ارائه شده (دستمزد) قابل استرداد نبوده و مجری مسئولیتی در قبال نتیجه نهایی ندارد

تبصره ۲: مالکیت کلیه مستندات، مکاتبات و لوایح تا زمان تسویه کامل با مجری است
ماده ۹ – حساب‌های رسمی، داوری و سایر شرایط

۹-۱. وجوه صرفاً باید به حساب‌های زیر واریز گردد:

بانک پاسارگاد

شماره کارت: ۵۰۲۲۲۹۱۰۴۵۸۲۴۳۲۱

شماره شبا: IR 080570160280012245681101

بانک مهر ایران

شماره کارت: 6063731242304468

شماره شبا: IR 980600250572419773671001

به نام: جواد رنجبری

۹-۲. کلیه خیارات از جمله خیار غبن فاحش از طرفین ساقط است

۹-۳. حل اختلاف در وهله اول از طریق داوری (انتخاب داور توسط مجری) و در صورت عدم توافق، در دادگاه صالحه شهرستان کرج انجام می‌شود

۹-۴. این قرارداد در ۹ ماده و ۱۰ تبصره در دو نسخه متحدالشکل تنظیم و برای هر طرف دارای اعتبار یکسان است
توضیحات:
امضا و مهر طرفین

کارفرما:
مهر و امضا

مجری: جواد رنجبری