برای انجام فرآیند دریافت سند الکترونیکی و رعایت مقررات مربوطه، میتوانید به مرکز تخصصی دکتر کایزن مراجعه نمایید: خدمات ما در این زمینه: ✅ مشاوره رایگان برای درک کامل الزامات قانونی ✅ تکمیل و اصلاح اطلاعات در سامانه ثبت شرکتها ✅ تهیه و تنظیم مدارک مورد نیاز ✅ پیگیری تا صدور نهایی سند الکترونیک چرا دکتر کایزن؟
- تیم متخصص و آشنا به آخرین تغییرات قانونی
- کاهش خطاهای اداری و جلوگیری از تاخیرهای هزینهبر
- پشتیبانی همهجانبه از ابتدا تا انتهای فرآیند
نحوه ارتباط: 🌐 www.drkaizen.ir 📱 09149311955 (پیامرسانها) تذکر مهم: در مواردی که مراجعه حضوری به مراجع ثبتی الزامی است، کارشناسان ما شما را همراهی تخصصی خواهند کرد تا فرآیند با حداقل زمان و بالاترین دقت انجام شود. همین امروز با ما تماس بگیرید و از دغدغههای اداری رها شوید بنا بر ماده ۷ آییننامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی و لزوم اصلاح اطلاعات ناقص، تکراری، متناقض یا خلاف واقع از سوی اشخاص حقوقی و همچنین تکالیف مندرج در ماده ۹ قانون برنامه پنجساله هفتم توسعه و آییننامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی ناظر بر الزام تکمیل بانک اطلاعات سهامداران، خواهشمند است ضمن ورود به فرآیند “درخواست صدور سند الکترونیک”، نسبت به درج اقلام اطلاعاتی شخص حقوقی با لحاظ آخرین تغییرات منجر به آگهی رسمی اقدام فرمایید. اقلام اطلاعاتی مندرج در بانک اطلاعاتی سامانه ثبت شرکتها در پنج گام (اطلاعات عمومی، سرمایه، اطلاعات مدیران، اطلاعات سهامداران/شرکا، سایر اطلاعات) نمایش داده میشود و متقاضی میتواند اطلاعات نمایشدادهشده را تأیید یا ویرایش نماید. در صورت ویرایش، آگهی مثبت ادعا نیز باید بارگذاری شود. در گام “اطلاعات مدیران” امکان ویرایش وجود نداشته و در صورت عدم تطابق اطلاعات نمایشدادهشده با آخرین آگهی مرتبط، لازم است ضمن اعلام نقص، مراجعه حضوری شخص ذیسمت جهت بررسی و اصلاح، به همراه مدارک و مستندات به مراجع ثبتی صورت پذیرد. پس از پذیرش نهایی درخواست، اقلام مربوطه توسط کارشناس در مراجع ثبتی بررسی شده و پس از تأیید مدیر، سند الکترونیک صادر میگردد. بدیهی است در صورت رد درخواست، ضمن ارسال پیامک، مراتب جهت اصلاح مجدد اعلام خواهد شد .